Barna på frossmofjäll?

2010-01-28 @ 16:05:06 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Barna på frossmofjäll är något vi alltid brukar relatera till i sånt här väder! Inte för att jag är helt säker på vad "Barna på frossmofjäll" var (är?), men namnet passar i alla fall in på stämningen här ute på landet för tillfället..

Att ta sig ut till hagen med hästarna i morse var ett riktigt träningspass må jag säga. Samma sak med lunchfodringen som jag skulle fixa precis innan jag drog till skolan. Vad kul det är att man stått och gjort sig i ordning i en timme för att sen ge sig ut i snöyran och förstöra allt.. Blöt och kall blev jag dessutom! Nej, ucsh, nu ska jag inte klaga :) Det har faktiskt varit en fin vinter..
Ikväll väntas det ärtsoppa hos mormor och morfar, ska bli mysigt!
Ni får ha en trevlig eftermiddag!



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Då är det bäst att jag inte klagar när det är mulet här då ;)

Vi har inte haft så mycket än så länge men jag hoppas verkligen på att det blir mer och svårare.

Har du mycket?

Kram

2010-01-28 @ 16:20:19
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Postat av: Zarah

Ursh vad det ser kallt ut, ska inte klaga när det är mulet här ;)

Vi har inte haft så mycket i skolan än så längemen jag hoppas verkligen att det blir mer och svårare.

Har du mycket?

Kram

2010-01-28 @ 16:20:36
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback