En dag på jobbet

2010-01-26 @ 22:11:46 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Yes, idag har jag skuttat runt på ICA Maxi igen. Timmarna går så fruktansvärt fort nu när jag inte jobbar lika mycket, men det är kul och jag älskar mitt jobb!

Annars har jag tagit min första tur helt SJÄLV med bilen idag. Visserligen bara från bussen, till macken och sen hem.. Men ändå.. det var läskigt! Haha.. Har även varit på posten och hämtat ut mina böcker (kurslitteratur) som jag beställde förra veckan. Superkul (och skönt!) att de äntligen kommit. Nu är det plugg som gäller!



Nu blir det TV.. sen sängen!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Å vad härligt med nya böcker! Det bästa med att börja en ny kurs är att ha nya böcker att suga åt sig ;)

2010-01-27 @ 19:03:23
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback