Upprop!

2010-01-13 @ 21:08:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Tro det eller ej men i morrn återvänder jag till skolbänken! Kommer under våren läsa en journalistikkurs på universitetet och i morgon är det dags för så kallat upprop. Ska bli superspännande och jag är taggad till tusen :) Vet inte riktigt vad jag kan förvänta mig av kursen men det blir nog bra. Känns spännande att kasta sig ut i universitetsvärlden utan att vara helt säkert på vad det är man ger sig in på, det finns ju så otroligt många kurser och program att välja mellan och någonstans måste man ju börja.

God kväll på er och håll en tumme för mig ;)



Såhär kommer jag kanske sitta några eftermiddagar framöver, vem vet ?:)

Enjoy;)

H

Kommentarer

Postat av: Zarah

Vad roligt att börja plugga igen!

Maria S börjar också plugga där nu i januari fast programmet. Så bli inte förvånad om ni träffas på Campus :P

2010-01-14 @ 12:58:27
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback