11 Juli

2010-07-11 @ 06:27:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Igår fyllde min papi år så på kvällen hade vi lite miniparty med nära släktingar. Det blev marinerade kycklingspett, vin och en massa tjo å stim. Älska att man kan sitta ute natten lång i bara linne utan att frysa <3

För tillfället sitter jag hemma och käkar lite frukost. Ska bege mig till jobbet om en liten stund så det är bäst man laddar upp med en stadig frukost såhär på morgonkvisten!;) Kommer jobba till 17 och sen hänger jag nog kvar i stan för lite senare ska jag möta upp några jobbarkompisar för att se VM-finalen på nån pub. Me like! HEJA SPANIEN!!



Vad ska du göra idag?:)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback