1 Juni!

2010-06-01 @ 21:57:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Nu är väl ändå sommaren här! Juni, juli och augusti, det är sommar i mina ögon =) Härligt!

Lustigt nog hade vi terminens sista tenta i dag på förmiddagen så nu har jag faktiskt sommarlov!! Detta firade jag och mina goa JMK tjejer (och Stefan förstås;)) genom att gå och köpa lite god mat och några cider som vi sedan tog med oss till gärdet där vi satt i solen hela eftermiddagen. Så mysigt!

Jag kommer ha 2 softa veckor framför mig nu innan sommarschemat på jobbet sätter igång. Först fick jag lite panik, vad ska jag hitta på liksom, jag som blir rastlös efter 5 min utan något att göra! Men vet ni vad, jag ska göra mitt bästa för att passa på att njuta! Just nu har jag en ganska lugn tid i mitt liv, något som jag INTE hade för ett år sen och som jag inte kommer ha resten av livet. Så nu ska jag njuta av ledigheten och istället försöka göra sånna där grejer som man tänker att man skulle vilja göra men som aldrig blir av, typ åka till Skansen, hihi =) Ska även försöka läsa någon bra bok, ta cykelturer på morgonen och förhoppningsvis sola!




Åland sommaren -09 ♥

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback