2 Juni

2010-06-02 @ 15:40:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Idag har jag varit iväg och fixat lite smågrejer! Ibland är det så skönt att kunna hoppa in i bilen och åka dit man vill utan att vara beroende av någon annan. Körkort = Självständiet på hög nivå!
Bland annat har jag varit och lämnat in min datorn igen.. Internetuppkopplingen strular fortfarande och nu lutar det åt att datorn är virusattackerad till tusen.. Framtiden ser inte så ljus ut för min lilla datorn men jag håller hårt i hoppet!! Därefter åkte jag till centrum för att köpa några grejer (hemligt), men som vanligt hittade jag inte det jag behövde utan kom hem med en massa andra grejer, typ ny bikini och maskara, hehe... Har även lagt ett spännande brev på posten!

När jag kom hem blev det solstolen och en bok! Har börjat läsa Magdalena Graaf's självbiografi "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Än så länge tycker jag den verkar ryslig men bra!



Hittade en gammal bild på mig från när vi hade tjejmiddag i Lindas brors lägenhet. Det var visst den kvällen vi (3 tjejer) fick i oss en låda och 2 flaskor vin. Jisses. Haha.

Hoppas ni har en härlig onsdag i solen! ♥

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback