Im back

2010-06-30 @ 12:26:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Dags att ta tillbaks bloggen till verkligheten kanske? :)

Under Midsommarhelgen var det verkligen fullrulle hela tiden! Jobb och fester omvartannat. Och en massa andra grejer också. Det har varit grymt kul men samtidigt känner jag att jag behöver komma in i mina vardagsrutiner nu, det är nämligen så jag mår bäst.
Jag har sovit dåligt på sistone så igår kväll när jag kom hem var jag som en zombie. Jag satt uppe till 1 för att riktigt trötta ut mig själv och resultatet blev som jag önskat, jag somnade som en stock så fort jag la huvudet på kudden och har sen sovit tungt genom hela natten, så skönt och jag behövde det BIG TIME. Så skönt att vakna upp utsövd för en gångs skull.
Har försökt börja dagen som jag brukar med jogging, stallet och en prommis med Maya. Känns som att jag nästan är helt back on track! ;)

Idag händer förstås lite sorgliga grejer också.. Men man får ta allt som det kommer...

Enjoy;)

H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback