Russssssssssh

2010-06-25 @ 00:03:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hej på er!
Idag har jag varit på jobbet mellan 11 och 20. Och JISSES vad mycket folk det var! Helt galet! Folk liksom slogs vid jordgubbsbordet, helt galet. Så just nu känner jag mig rätt slut och det känns toppen att jag är ledig i morgon, hela midsommaraftonen :)
Efter jobbet mötte jag upp Alex vid Mariatorget för att käka sushi. Ni som gillar sushi MÅSTE testa Dragonsushi på Hornsgatan, bästa sushin i stan och jättetrevlig personal! Alex flyttar ju till Chile snart (buhu....) så det känns kul om vi hinner ses mycket innan han drar :)

I morrn är det midsommarafton people! Any plans? För mig blir det nog en rätt så lugn dag med en massa sill och jordgubbar, hihi =)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback