Vakna på rätt sida

2010-06-07 @ 09:30:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Ibland känns det som att allting går fel och man blir megapessimistisk mot livet. Sånna dagar brukar jag gå och lägga mig tidigt, tänka på min tatuering och vad den står för och sen intala mig själv att morgondagen kommer bli så jävla bra bara jag bestämmer mig för det.

Så idag, solen skiner, jag har tagit en härlig joggingtur, jagat Pan som försökte smita till gräset och ätit en god frukost i solen i sällskap med DN. Ska nu försöka vara lite effektiv, har nämligen en del smågrejer jag behöver fixa, fram till eftermiddagen för då blir det eventuellt en tur till Vaxholm med mormor och morfar. Jag tror minsann det står GLASS på schemat ;)



Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback