Blondielistan

2010-03-16 @ 15:48:03 Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()

Tro det eller ej men jag är en hejjare på att lyckas med så kallade "blondiegrejer". Jag är alltså rätt klumpig och i vissa fall inte så jävla klipsk. Här är en trevlig liten sammanställning av mina toppblondisar ;)

  • Stod häromkvällen och försökte gnugga bort nagellacket på tårna med alsolsprit istället för aceton. Kan inte fatta att jag alltid blandar ihop flaskorna!
  • Har lyckats tömma en binge med 300kg rutten frukt OVANPÅ taket av en container istället för i containern. Mysigt värre att skotta ner allt sen...
  • En gång när jag stod i köket för att fixa en macka så såg jag att solen reflekterade något så att det blev en ljusskimmra på väggen. Jag blev nyfiken och ville veta vad det var som reflekterades så jag skakade först på mjölkpaketet och sen på osten. Sen insåg jag att det var paljetterna på mitt linne som glittrade.
  • Första gången jag skulle tanka bilen så råkade jag hamna på fel sida av tankstationen, tanklocket satt alltså på andra sidan av bilen. Jag körde då ett helt varv runt och insåg inte förrän jag steg ur bilen att jag fortfarande hamnat på fel sida.
  • Härom morgonen skakade jag juicepaketet fast det inte hade något lock på sig. Det värsta var att pappa hade gjort samma sak ungefär 30 sekunder innan. Cause and effect är tydligen inget jag reflekterar över.
  • Klev ur ett fotbad direkt på trägolvet utan att torka fötterna. SMAK! Vilken J*VLA vurpa jag gjorde!
  • Flera gånger när jag velat säga "tengo hambre " (jag är hungrig på spanska), så har det istället råkat bli "tengo hombre" (jag har en man).

    Listan kan göras lång.. hehe..
    Nån mer som inte bara är blond blond utan... verkligen BLOND?

 

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Haha den med att tanke bilden måste nog vara en av de bästa jag hört :P

2010-03-16 @ 20:07:25
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Postat av: Vicki

ahahah, kul att du skriver SMAK istället för SMART dessutom... bidrar liksom :P

2010-03-16 @ 20:28:34

Postat av: Hanna

Shiit, hade inte märkt det! Hahahaha

2010-03-16 @ 20:40:21
URL: http://sweethanna.blogg.se/

Postat av: Hanna

hahahah, äslkade vurpan! (men bara om du inte gjorde illa dig!<3)

2010-03-17 @ 20:59:02
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Postat av: Hanna

...och bilvarvet!!!

2010-03-17 @ 20:59:32
URL: http://hannsingen.blogg.se/

Postat av: TINA

cool blogg, inget man ser varje dag!

2010-03-18 @ 20:54:32
URL: http://ttinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback