En tur till Arlanda

2010-03-01 @ 08:49:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Först av allt: Grattis till världens bästa morfar!! <3

God morgon på er :)
De flesta har kanske nyss vaknat men för min del känns det som att den här dagen redan hållt på ett bra tag! Det blev nämligen så att jag fick köra min kära mor till arlanda lite hastigt nu på morgonen. Hon skulle egentligen ha åkt taxi men taxichauffören körde i diket påvägen hit så då fick jag köra. Vilken tur att jag har körtkort! =)
Var lite sugen på att hoppa av vid arlanda jag med.. En sista-minuten-biljett till karibien kanske? Skulle inte sitta fel;)

Har precis klämt i mig lite frukost, nu har jag lite grejer att fixa innan jag ska till skolan!



Älskar morgonrutinen: Frukost, DN och dator!


Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Vad skönt att ha varit vaken ett tag redan "innan" dagen börjar. Känns som att man får så många extra timmar. Haha det där med taxibilar ute på våra vägar är bra roligt måste jag säga. Slog till och med vad med en taxichaufför att han inte skulle hitta hem till mig utan att ringa en gång extra.

:)

2010-03-01 @ 11:04:26
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback