Gooooooooooooood morning (Vietnam)

2010-03-16 @ 08:38:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Haha, nån som sätt den gamla filmen? Helt okej faktiskt :)

Idag har jag varit sådär läskigt hurtig så jag knappt törs säga det. Gick upp vid kvart i 7, tog en joggingtur, släppte ut hästarna och nu har jag precis käkat en god grötfrukost! Jag samlar inte längre vuxenpoäng utan snarare TANTPOÄNG. Hehe.
Har visserligen som vanligt varit lika smidig som en 3-åring i köket. Gröten exploderade i micron och mjölken rann ut över köksbordet, tur att det finns något som heter disktrasa! ;) En annan grej som gått lite snett nu på morgonen är att vi inte har fått hem någon DN!! Jag ska ju få den gratis eftersom jag studerar på JMK men den har inte dkt upp. Morr. Vem är det jag ska ringa och skälla ut, studentkåren eller DN? We´ll see...;)



Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback