Lite smånervös inför i morrn!

2010-03-02 @ 20:47:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Dagen har varit extremt lugn för min del, har mest legat i soffan och läst kurslitteratur. Det var skönt, känns verkligen som att man behöver sånna dagar lite då och då:) Men helt lat har jag inte varit! Vid 5-tiden var jag iväg på dressyrträning med Olympus vilket gick jättebra! Ni ska bara veta hur bra det känns att han blev frisk från skadan, jag hoppas så innerligt att han får hålla sig frisk nu. Peppar peppar..

Nu kanske ni undrar vad det är jag ska göra i morrn? Jag ska faktiskt iväg på en läkarundersökning på morgonen. Nej, jag är inte sjuk (eller hoppas inte det i alla fall:S), utan jag ska vara med på i ett långsiktigt forskingsprojekt som kallas LifeGene. Projektet är en folkhälsostudie där deltagarna kommer att följas under flera år för att man på så sätt ska kunna hitta samband mellan gener och sjukdommar. Än så länge har jag fått fylla i en enkät med massor av frågor om min hälsa och livsstil, i morrn är det dags för en undersökning. Jag nappade på direkten när jag fick höra om den här forskningen. Jag kommer givetivis få ta del av alla värden och dylikt som dem kommer ta på mig och jag tycker det känns intressant att få veta mer om min egna kropp! :)
Så håll en tumme för mig i morrn :)



Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Det är verkligen de bästa dagarna när man är "ledig" och får massor gjort :)

Spännande med undersökningen, aldrig fel heller att få veta lite mer om sina värden. Egentligen borde alla göra sånt.

Kram

2010-03-02 @ 22:44:16
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback