Myskväll med tjejorna

2010-03-27 @ 22:11:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Hej på er!
Har inte skrivit mycket de senaste dagarna vilket beror på att jag haft en del andra grejer för mig =) I går var jag på jobbet mest hela dan och när jag slutade svischade jag hem till Linda för lite fredagsmys bestående av vin och snittar (Linda är så duktig på att fixa). Av nån konstig anledningen blir våra "lugna tjejkvällar" alltid lite galna. Skrattade tills jag grät av något som jag inte minns och jag tror jag åt en halv påse chips helt själv, jag som inte ens gillar chips liksom?! Haha, galet kul var det i alla fall!;)
Lite jobbigt var det dock att kliva upp strax efter 5 i morse för att hinna till jobbet i tid.. men det var helt klart värt det!



Från förra tjejkvällen.. hihi..

Ikväll har jag bara varit hemma. Kändes som att kroppen behövde det. Bland annat har vi deltagit "Earthhour" genom att släka alla lampor här hemma och istället tända en massa stearinljus. Mys <3
Tycker man ska göra allt man kan för klimatet och att delta i sånna här grejer som Erthhour är det minsta man kan göra! :)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback