Påsklov!

2010-03-30 @ 08:30:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Fick sent igårkväll lite oväntat veta att jag faktiskt har påsklov!! Inte planerat förstås men våran föreläsare i skolan är tydligen sjuk så båda våra föreläsningar den här veckan är inställda. MEN, icke att glömma är att detta även betyder att vi måste läsa in dom föreläsningarna senare.. Men va fasen, det tänker jag inte fundera på nu! ;)



Så vad ska jag hitta på idag?! Får se om jag kanske åker iväg till öppningen av ett nytt "Kronans Droghandel". Mamma har varit där och jobbat som en galning nu ett par dar och hon sa att jag gärna fick komma förbi.. Ska nog försöka dra med mig syrran också!;)

Ha bästa tisdagen <3

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Zarah

Vad är kronans droghandels för något? :)

2010-03-30 @ 12:21:00
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback