Regn å slask!

2010-03-01 @ 17:36:26 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Jisses, Stockholm är som en stor vattenpöl! Mysigt värre ;)

Har varit i skolan en snabbis idag, lyssnade på en föreläsning´om "Frankfurtskolan" vars teori i princip lyder att människan är förlorad till samhällsutvecklingen, vi är som robotar! Intressant..
Efter skolan tog jag tåget hem till mormor och morfar. Har hjälpt till att göra en smaskig födelsedagstårta och nu sitter jag och uppdaterar mig på datorn lite smått innan det kommer gäster.. Bäst jag går och är lite social!:D



Haha, min hals ser typ kritvit ut??:S

Enjoy;)

H




Kommentarer

Postat av: Zarah

Snygg skjorta!

2010-03-01 @ 17:45:08
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Postat av: Zarah

Ja det börjar kännas som vår på riktigt här nu. Det regnar rätt mycket men mest på natten så det är skönt. Ser fram emot att det ska bli lite varmare så jag kan springa runt i kjol :P

2010-03-01 @ 21:06:58
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback