Utekväll med mupparna

2010-03-14 @ 09:55:04 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Måste bara börja med att säga att jag hade en galet kul kväll igår och att mina muppar är de bästa som finns på denna jord!<3

Kvällen började med att vi möttes upp vid t-centralen för att sedan ta oss vidare till en Cubansk restaurang där vi hade bokat bord. hette restaurangen som var sä jäkla mysigt inredd och med världens godaste mat. Jag käkade "Pecho de Gallo", typ ungtuppsbröst haha. Den var kanelmarinerad och till den fick jag grönt ris, avokadosalsa och nån god sås. Mums! Till efterrätt blev det förstås en fruktig drink, Nacional de Cuba ;)





Kvällen fortsatte sedan med utgång! Problemet när vi muppar ska gå ut tillsammans är att vi har HELT olika musiksmak, eller vi är liksom uppdelade i två läger kan man säga. Jag och Jeanette som gillar hiphop, rnb och reggaeton, Madde och Janni som gillar indie och sen har vi Gabi (födelsedagsbarnet) som ligger någonstans mittemellan haha. Indiediggarna lyckades till sist övertala oss att gå till Ace som tydligen ska vara åt indiehållet men som "på sistone blivit lite mindre indie" (ja, jag citerar mupparnas egna ord!). Vi kom dit, det var ganska soft till en början men musikenj sög hårt! Seriöst, jag satt till och med och funderade på hur mycket jag skulle kräkas på det där stället i bloggen här idag. Men sen, typ en halvtimme innan vi skulle dra, så upptäckte jag i farten mot toalettkön att ett nytt dansgolv hade öppnats, och där var faktiskt musiken heöt okej!;) Så jag sprang och hämtade Jeanette så shakeade vi loss där den sista stunden innan det var dags för hemgång. Sååå.. Ace,, njaaa, men det var en galet kul kväll ändå! Mycket skratt, konstiga typerl, goa drinkar.. I like it!;)

Nu ska jag snart iväg till jobbet!

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback