V. 11

2010-03-15 @ 08:14:27 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Ny vecka, nya tag!
Blir så glad varje gång jag vaknar och möts av LJUS när jag drar upp rullgardinen. Har ni läst det där om att solsken tydligen bidrar med någon vitamin i kroppen som motverkar depretion och att det är bristen av denna under vinterhalvåret som kan göra oss sura och gnälliga? Jag har alltid tänkt att det där måste ju vara den råaste bullshiten ever, MEN, jag tror fanimej det stämmer! ;)



Schhhteka!;) Gillart!

Så vad har vi för planer för kommande vecka..
Hmm.. Lite skola, lite jobb. Får inte glömma att sätta mig ner och börja plugga för den kommande tentan.. Annars är det förstås ridningen med både träning och tävling. Annars inget inplanerat tror jsg. Skönt!=) En vecka som inbjuder till lite spontanitet kanske?;) För det är ju verkligen min grej ^^ (Planeringsmänniska numero UNO!)

Nej, nu måste jag göra mig i ordning för skolan! <3

Enjoy;)

H




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback