2 Maj

2010-05-02 @ 22:40:10 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Grattis till vår första ponny Tello som fyller 19 år idag!! ♥

Idag har det varit fantastiskt väder! Typiskt bara att jag har spenderat all tid innomhus på jobbet :/ Men så ere ibland =) Det var väldigt lugnt på ICA kan jag säga i alla fall, ingen som är där och handlar en dag som denna hehe^^

I morrn är det dags för skola och inledningen på den sista delkursen för terminen! Journalistik och samhälle heter den om jag inte minns fel. Det känns som att man börjar komma in i plugget lite mer nu, hela den här journalistik/media världen är ju lite speciell och jag har verkligen lärt mig att se på det som skrivs och produceras utifrån flera olika perspektiv, spännande! =)

Jisses, klockan är redan halv 11 och jag måste måla naglarna och sköta om Sune (min surdeg) innan jag hoppar i säng! Hörs :)

Enjoy;)

H



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback