Hairproblems!

2010-05-07 @ 19:21:00 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Jag börjar med en rak fråg.. Vilket schampoo använder du??

Jag tycker det är skitsvårt att välja schampoo! Innerst inne vet jag att man inte ska köpa skitschampoo från hyllorna på ICA och Coop,, men de där proffsgrejerna hos frissan är ju så makalöst dyra.. Mitt hår är typiskt nordiskt, dvs blont, tunt och rakt. Jag önskar förstås lite mer volym utan att det blir elektriskt. Nån som har nått bra tips??



Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Zarah

Shit vad jag håller med! Supersvårt att veta, lyder min mormor som säger åt mig att köpa wella hos frisören (det är annat än de i affären). Dock så har jag turen att ha kvar schampo som min morfar gjorde :P

2010-05-07 @ 20:25:12
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Postat av: madde

jag använder REF och det är grymt! måste dock köpas hos frisören..

2010-05-07 @ 22:31:15
URL: http://neonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback