Kulturhuset

2010-05-08 @ 19:11:29 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


På senaste tiden har jag känt mig så grymt uttråkad. Jag är van vid att ha många bollar i luften och det är något jag trivs med. Men i och med att jag gick ner så mycket i tid på jobbet för att ge plats åt pluggandet nu under våren så har jag haft såååååååååå mycket tid över. Plugget har verkligen inte krävt så mycket tid som jag trodde.. Hade jag vetat det innan hade jag aldrig gått ner så mycket i tid på jobbet. Men nu är det som det är.

Idag bröt jag vardagstristessen genom att åka in till stan och sätta mig på Café Panorama högst upp i Kulturhuset med en bok en stund. Det var soft. Bara att komma ifrån skogen och se lite folk hjälper. Lustigt nog var det Idol audition i Kulturhuset idag. Hihi, det var skoj att se alla med sina små blå "Idol-lappar" på bröstet =)



Enjoy;)

H



Kommentarer

Postat av: Zarah

Vad skönt att bara åka iväg och ta det lungt. Tycker också om att göra det. Kan vara lite kvävande att bara sitta i skogen ;)

2010-05-09 @ 01:52:46
URL: http://bloggazarah.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback