Nyårslöften

2010-05-24 @ 21:12:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Godkväll på er,
Idag har jag nästan förverkligat mitt 3e nyårslöfte. Ja, jag slog på stort i år och lovade mig själv att hålla 3 löften!;) Det första var att ta körkort, det andra att tatuera mig, båda fixade. Så nu är bara det tredje kvar.. Jag har lovat mig själv att lämna blod! Jag har under ett par års tid gått och funderat på att jag skulle vilja bli blodgivare, och nu har jag tagit första steget. Blodbussen står nämligen lite då och då i närheten av skolan och när jag fick syn på den idag passade jag på att kika in efter plugget. Innan man får bli blodgivare måste man lämna ett blodprov, så att man kan se blodtyp och att blodet är friskt, och det är alltså det jag har gjort idag. Förhoppningsvis hör de inte av sig om att något är fel...
Ett litet problem för min del är att jag ganska nyligen är tatuerad. Man måste tydligen vänta minst 6 månader innan man får ge blod, så jag måste vänta till augusti. Så är det! =)

Efter det här lite annorlunda äventyret åkte jag hem och tog en ridtur. Nu sitter jag nyduschad i soffan med laxpaj i magen, hihi :)



Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback