Plugg i Vasaparken

2010-05-19 @ 16:01:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Jisses vad mysigt det var att plugga idag! Jag hade ingen lust att ligga hemma med böckerna idag, det kan bli så långtråkigt och slutar alltid med att man plockar fram datorn eller sätter sig vid TVn istället för att göra det man ska..  Så istället gick jag upp tidigt, packade en väska med mina böcker, en filt och lite lunch och sen tog jag bussen in mot stan. Vid 10 tiden la jag ut min filt i Vasaparken och låg där fram till klockan 1! Det var superhärligt väder med sol och samtidigt lite vind som gjorde det svalt =) Dessutom var jag effektiv! Me like mucho och kommer säkerligen göra om :D

Nu ska jag proppa i mig ett REJÄLT mellanmål. Ska nämligen i väg på dubbla hoppträningar ikväll, först Romira och sen Olympus, jag lär va hemma vid 10-tiden ikväll och det lär inte finnas tid att käka nått innan dess :P

Btw, kommer bilder från dagen lite senare:D

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback