Tävlingsdag

2010-05-16 @ 16:37:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Det blev till att gå upp tidigt i morse för att åka iväg på hopptävling! Jag hade förväntat mig 25 grader varmt som det var igår men ICKE. Hela förmiddagen var mulen och blåsig, jag frös som en liten skit borta på tävlkingsplatsen. Tur att man blir varm av att rida :)
Tävlingen gick helt okej, 4 fel i första klassen och 8 i den andra men jag känner mig ändå rätt nöjd. De BRAIGA sprången blir fler och fler..;)



Nu ska jag göra en sockerkaka lite snabbt, mamzi å papzi får fikagäster om en stund och då är det bagarn i huset (jag!) som får arbeta;) Me like.

Btw, ni missar väl inte Barcamatchen ikväll??!

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback