2 Nov 2010.

2010-11-02 @ 22:22:47 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Känns som att det är dags för ett inlägg! ;) Både ris och ros har hänt på sistone.
Jag har haft en sån där period i livet då allt har känts så jävla roligt! Jag har njutit sönder mig av både skola, jobb och andra grejer. Sånna perioder ska man vara mucha agradecida för och man ska ta vara på tiden, vilket jag tycker att jag har gjort :)



Just IDAG har jag gått och kännt mig lite smådeppig eftersom en del roliga tider tenderar att gå mot sitt slut, buhu. Men dagarna kommer rulla på och nya tider kommer. Det är ju snart jul till exempel! Längtar längtar längtar!!! Julen är ju en garanterat glad tid på något sätt :)

Btw, köpte gymkort idag! Jisses, outdoor Hanna goes indoor. Får se hur det går! ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback