Jobbhelg.

2010-11-27 @ 22:10:47 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


En helg på ICA Maxi vilket innebär att jag inte hinner med särskilt mycket annat, allra minst att blogga. Har inte ens varit nere i stallet idag.. Ska se till att jag går ner å borstar lite på min älskling i morrn innan jag drar till jobbet.

För övrigt kan man ju konstatera att vintern är här. Minusgrader och snö lär vi få stå ut med ett tag framöver! Det är mysigt. Jag älskar snö, vinter och framför allt JULEN. Men, jag kan inte låta bli att drömma mig tillbaks till sommaren,, Typ spanien 2010. Åå så härligt det var!! :) Men som sagt. Sommaren är så härlig just tack vare vintern! Man hinner börja längta! ;)



Vilken resa! Korta klänningar, klackar, sol, värme, party. Mmmmm me gusta!

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Anonym

kort kjol. me gusta!

2010-11-28 @ 23:18:18

Postat av: Anonym

Haha kien le gusta?????

2010-11-30 @ 21:14:32

Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-13 @ 16:45:56
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback