Tired.

2010-11-11 @ 10:55:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Har just tagit ett race i snön med Olympus! Fan va kul vi hade :)

Känner mig lite småseg idag. Hade lätt kunnat krypa ner under en filt och kollat på OC hela eftermiddagen. Men så blir det minsann inte. Sista rycket inför redovisningen med gänget på JMK och sen ett litet gymbesök är vad jag har planerat in för dagen.

Nu till dagens stora problem... Shoes?! Jag HATAR snöslask. Det finns ju fan inga skor som klarar sånt väder? Okej.. Graningekängor kanske, men det är ett big NO NO på dom för min del. Sååå, nu återstår converse eller mina balla bianco stövlar?



Ska fundera på saken...

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Isabell

Fodrade Converse skor är att föredra!

2010-11-12 @ 05:41:23
URL: http://www.converse-skor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback