Aldrig mera sprit.

2010-10-24 @ 21:14:08 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Jo. Den tanken har man ju tänkt ett par gånger men den brukar försivnna ganska fort igen. Men i morse när jag vaknade upp kan jag lova att det var det första som jag tänkte!

Kvällen igår var soft som fan. Satt hemma hos en jobbarkompis och drack vin och garvade. Sen blev det pizza och utgång. Vet inte riktigt vad som gick snett, kanske att det blev dricka först och mat sen,, kanske borde varit tvärtom? I vilket fall. Vid halv 2 tiden var jag rätt överpackad så min käre vän fick lämna sina polare och släpa mig hem genom stan. INTE kul. Stackarn. Aja. Skönt att jag kom hem iaf:)

Känns lite skönt att det är måndag i morrn. Kan behöva ett par vita rutinmässiga vardagar! ;)

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback