Pancakes

2010-10-14 @ 21:44:59 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Igår var (som jag tidigare förutspått) en rätt hektisk dag och det blev därför ingen tid till datorn. Tog bussen vid 9-tiden på morgonen och kom hem runt 22 på kvällen, då var det bums ner under duntäcket för att slumra in för natten :)
Resultatet blev givetvis att jag vaknade oförskämt tidigt i morse. På grund av hurtbulle-stämpeln det ger mig har jag ju liiiite svårt att erkänna att jag tycker det är lite mysigt.. Men det är något speciellt med att vakna utsövd riktigt tidigt på morgonen, slå på TV4 och göra sig en god frukost medan man sneglar ut i mörkret och känner tacksamhet över att vara inne i värmen..

Så ere!
Dagen har i alla fall avslutats med en riktig torsdagsmiddag med mormor och morfar. Ärtsoppa med pannkakor tackar man inte nej till! ;)



Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback