Snökaos.

2010-10-22 @ 10:36:50 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nu är den snart över. Ni vet den där första snökaosmorgonen då stackars SL får panik, en massa bilar kör av vägen och då vi alla kan konstatera att vintern är här. Snön har säkert försvunnit reddan i eftermiddag, men vi kan vara säkra på att den kommer igen!
Jag började i allafall denna kaosiga morgon på ett inte alls kaosigt vis. Kl. 06.25 klev jag utanför dörren iförd joggingmundering och reflexväst. Det var mörkt och helt tyst. Snöflingorna singlade ner och landade på mina sängvarma kinder. Jag tog ett par steg på marken, lyssnade, och log. Det knakade på det där mysiga sättet som det bara knakar om den perfekta nysnön. Sen bar det iväg.
Nu sitter jag i skolan. Ready for the day :)
Enjoy;)
H

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback