Kallt.

2010-09-22 @ 11:17:02 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Jag fryser. Det är galet kallt i vårat hus. Solen skiner utanför och jag är bombsäker på att det är varmare där ute än vad det är inne just nu.
Jag sitter vid datorn och jobbar med en hemtenta som ska in på fredag. Jag tycker det går ganska bra, kom in i ett skrivflow (alla som pluggar och skriver uppsatser vet vad jag talar om) strax efter 9 i morse och det har hållit i sig under morgonen. Men nu känns det som att det börjar bli dags för en paus. Ut i solen och värma sig så man kan gå in till kylen en stund till sen kanske? Jisses, livet är bakv'nt ibland.


Ge mig några varma spaniennätter...

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback