Nervös och förväntansfull.

2010-09-11 @ 20:58:27 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Jag har inte riktigt fattat än att jag om några månader ska åka till andra sidan jordklotet och vara borta i ett helt halvår. Känns läskigt och spännande på samma gång. Så mycket som kan gå fel, så mycket som kan bli så rätt. Men livet handlar om att chansa och att utmana sig själv. Och jag är mer förväntansfull än någonsin!!




Nu gäller det att bli klar med alla förberedelser. Men viktigast av allt, att njuta, leva och ta till vara på nuet fram tills jag åker :)

Enjoy;)

H


Kommentarer

Postat av: Julia

Shiiiit va roligt :D Ska du plugga eller jobba eller bara chilla?? <3

2010-09-12 @ 17:15:52
URL: http://juwlea.blogg.se/

Postat av: Jeanette

Vad kan gå fel liksom? det blir ju vad man gör det till ;) so happy for you muchacha!

2010-09-12 @ 20:12:46
URL: http://muppungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback