2011.

2011-01-01 @ 16:25:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Ytterligare ett år har passerat. Mycket har hänt, mycket har förändrats. Jag haer gråtit och jag har skrattat. 2010 var ett unikt år för mig, det såg väldigt annorlunda ut om man jämför med föregående år. Jag var singel, jag började på universitetet, jag jobbade mer än någonsin, jag mognade, jag blev mer självständig och jag insåg att det är JAG som regisserar mitt liv, det man vill kan man, det är jag som har ansvar för att göra mitt liv till det jag vill att det ska vara.

Massor av erfarenheter rikare kliver jag nu in i ett nytt år. Jag är livrädd egentligen. Men i livet måste man våga. Nu tar jag mod till mig att möta 2011!

Det är ett nytt år med nya möjligheter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback