Nu är det mycket på gång!

2011-01-05 @ 17:20:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Jisses, bloggen har verkligen inte varit prio på sistone! Jag har verkligen inte brytt mig om att skriva och inte har jag haft ångest för det. Jag antar att jag är inne i en skriv-kramp-period eller nått liknande, lika bra att vänta tills inspirationen och lusten kommer flygandes igen.
Men ett litet inlägg får det minsann bli idag!



Jag har fyllt år. Ja. Helt plötsligt, från ena dan till den andra, har jag hunnit bli 21 år?! Hur fan gick det till?? Min födelsedag var i alla fall helt underbart lagom med en massa gratulationer, fina presenter och en mysig kvällsfika med släkt och vänner. Ingen stress och press. Jätteskönt :)
Jag fick en resväska som jag själv kan krypa in i (!), en digitalkamera och en skitsnygg kavaj. Jättefina saker som jag kommer få användning för mycket nu i vår :) Tack! :D

Vad gäller bloggen så kommer jag inom en snar framtid starta en ny blogg. En reseblogg! Jag känner mig heltaggad på att dokumentera min Chileresa, både för min egen och för andras skull. Så håll utkik efter en ny bloggadress!

Enjoy;)

H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback